ရာဇဓမၼသဂၤဟက်မ္း-ေယာမင္းၾကီးဦးဖိုးလိွဳင္



ရာဇဓမၼသဂၤဟက်မ္း-ေယာမင္းၾကီးဦးဖိုးလိွုင္


မင္းတုန္းမင္းႏွင့္သီေပါမင္းတိုု႔လက္ထက္မွာအမႈထမ္းခဲ့သည့္ ေယာအတြင္း၀န္ ဦးဘိုးလိႈင္.ေရးသား
ျပဳစုခဲ့ေသာ ရာဇဓမၼသဂၤဟက်မ္း ျဖစ္ပါသည္။ 
သက္ဦးဆံပိုုင္ဘုုရင္စနစ္ေအာက္က ျမန္မာ့လူ႔အဖြဲ႔အစည္းကို အေတြးသစ္အျမင္သစ္ေတြ ရလာေအာင္ မ်က္စိဖြင့္ေပးခဲ့တဲ့ ေယာမင္းၾကီးဦးဘိုးလိႈင္ရဲ့ စီးပြားေရး ၊ နိုင္ငံေရး၊ လူမွုေရး ၊ က်န္းမာေရး အျမင္..မ်ားကို ဤစာအုပ္တြင္ ေလ့လာဖတ္ရွုနိုင္မည္ ျဖစ္ပါသည္။ 



ရာဇဓမၼသဂၤဟက်မ္းကို.စာေရးသူ ေမာင္ထင္က  ေယာမင္းၾကီး၏အတၳဳပတၱိႏွင္႕အတူျပန္လည္ထုတ္ေ၀ပါသည္။


 ရာဇဓမၼသဂၤဟက်မ္း ->> Download  ၊ Download

ေလလြင့္ေနတဲ့သူ

လာလည္ျဖစ္တဲ့ အတြက္ ဘာဘဲျဖစ္ျဖစ္ ေက်းဇူး အမ်ားၾကီးတင္မိပါတယ္ ေနာက္လဲ အလည္ျပန္လာခဲ့ဖို့ စာဖတ္ပရိတ္သတ္အား ဖိတ္ေခၚပါတယ္ DOWNLOAD HERE အမွားပါရင္ ေ၀ဖန္အႀကံေပးတဲ့အေနနဲ႔ comment ေရးေပးသြားျပီးအၾကံျပဳေပးသြားေစခ်င္ပါတယ္။ အဆင္ေျပၾကပါေစ...ဆက္လက္ၾကိဳးစားပါအံုးမည္....

Post a Comment

Previous Post Next Post

Credit

"Thank For All Ebook PDF Creator And Author"